Nytt jobb, ny lägenhet, nya tider = ny blogg!



Hej allihopa!

Jag har faktiskt saknat att skriva blogg lite grann. Erkänner i smyg att jag tycker om att dela med mig av vad som händer, vad jag känner, hur jag mår, vad jag funderar på. Mitt liv helt enkelt.

Så... från och med nu tänkte jag kanske uppfatera här någon gång ibland. Bara för att jag vill. Jag gör nämligen bara som jag själv vill numera. Det är dock lite tråkigt att jag inte har någon dator längre.. Den tog sina sista andetag och dog i fredagskväll. Försvann ur mitt liv och tog alla mina minnen med sig. Men varför vara en bakåtsträvare när man kan fokusera på vad som händer just nu? Jag vet inte egentligen. Lite nostalgi och massor av känslor är det väl egentligen. Jag ska bli bättre på att leva just nu. nu. NU. Nu. NU!

Lots of love ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Bra plan.. Viktigt att tänka på nuet och inte oroa sig så mycket.. Jag borde också bli bättre på det. men man får ta det en sak i taget och så löser sig nog det mesta tillslut. Det tror jag. Ska iaf bli roligt att läsa lite blogg från dig min söta vän

2010-08-25 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0