På biblioteket.


Men blandade känslor. Sist jag var här hade jag panikångest och var allmänt förvirrad letandes efter passande kurslitteratur. Nu är jag här av en helt annan anledning. Låna en dator. Min kära har ju hamnat i datorhimmelen. :( Jag är ledig idag. Fast ledig skulle vara synd att kalla det. Gick upp klockan 8 för att inse att jag var helt ensam och att hela lägenheten såg ut som ett bombnedslag med lådor & påsar överallt. Dax för lite organisering i mitt liv. 4 timmar senare var alla lådor urplockade och allt innehåll utplacerat. Nöjd.

Har skrivit en lååång att-göra-lista idag när jag är ledig. Bland annat ska jag hinna med att skicka iväg paket på posten med grejor som jag sålt på tradera (för typ 10 kr.... VÄRT! haha), jag ska tvätta, handla, städa, träna, laga mat och ringa massa viktiga samtal. Tur att jag hunnit bocka av 2 saker på listan iallafall.

Nu går tiden ut här på datorn och jag får sätta lite fart!

Tjingeling ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sanda

Det är SKÖNT att organisera lite, känns som om man får ordning inombords också :) hihi vill du ut med mig imorgon? dansa dansa :)

2010-08-25 @ 16:53:14
URL: http://catchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0