Londoooon baby!

Yesss! Tiden har verkligen bara rusat iväg sedan jag skrev inlägget om att jag hade flera roliga saker att se fram emot under hösten. Då menar jag RUSAT iväg! Först var det Stockholm med mitt ♥, sen var Millirutten här på besök och nu.... Det har redan hunnit bli December och time for LONDON!

En riktig tjejhelg ska det bli med massor av galenskaper, shopping i massor och catching up with good old friends :) Helt enkelt alldeles, alldeles underbart! Vi åker imån kl 3.50 mot Köpenhamn och kommer hem igen lagom till lussefirandet på måndag. See you then!
Ha det bra för det ska jag iallafall ha! :D
London för ca 3 år sedan. Classy. :)



Good memories... En bildserie tagen av My Rosmark föreställande mig som äter bakadpotatis. Artwork.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=15260480014&set=t.642050261&pid=1754524&id=734200014

Kommentarer
Postat av: My

Haha underbara bilder. Tänkte på dig häromdan, vore sjukt kul o ses. Vägarna förbi sthlm något? :)

2010-12-07 @ 19:34:08
URL: http://mythisisme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0