Lovely vinterdag.

Jag har bestämt mig. Jag har satt mål för mig själv. Ett av dom är att jag ska PRIORITERA det som är viktigt för mig själv. Ett av målen är att jag ska börja rida igen en gång i veckan (igen). Ingenting ska stå i vägen! Jag blir ju glad av att få rida! Onsdagar kl 10.00 är jag härdanefter i stallet. Utan telefon. Idag var första gången. Hoppning. Jag måste erkänna att jag var lite nervös. Men det brukar alltid gå lite bättre då :) Det gick jättebra!

Lite bilder från dagen.
Redo för lite äventyr!


Min söta (STOOOORA) häst, Sinus!

Söt liten kisse inne i sadelkammaren.


Har gått några dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Tänkte faktiskt passa på att visa er lite bilder från i Söndags också. Hade en riktigt mysig och galen kväll med glögg, pepparkakor, lussebullar och ett målmedvetet (alla delar gick i princip sönder... men ingen gav upppepparkakshusbyggande! Enjoy!


Adventsmys


Pepparkaksbakningen sätts igång efter några koppar glögg...

Man ska vara noggrann så att allting passar ihop. "15 x 30 cm blir bra"
Koncentration på HÖG nivå.
Halvfärdigt. Veranda och panoramafönster. Bara badtunnan och feta grisen som saknas. :)
Vi håller minen uppe trots halvt tak och varmt socker på fingrarna.

TA DA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0