Some update här i snöstormen

Puh! Idag är jag ledig. Min enda lediga dag denna veckan.
London var perfekt. MEN GALET MYCKET FOLK! Jag rekkommenderar inte att åka dit under julrusningen. Varenda kvadratmeter var helt full av folk och ett tag var det nära en riktig freak out! Men lite shopping orkade vi med och en dagstur till underbara Brighton. Mysig shopping bland "lanesen" och en middag hemma hos familjen Balthazor, min värdfamilj från tiden där för tre år sedan. Gud vilka minnen. Känns som om det var igår. Vi fick testa på en traditional Sunday roast med Ammelis kompis Karin och min kompis Maria som jag  och Henrik träffade i Australien. Wzup Braw! (internt?!) Lite klubbande hann vi med också. Last night in London hamnade vi på ett riktigt kändis ställe och dansade tills vi hade ont i fötterna... Kort och gott. Det var en perfekt resa men det är alltid skönt att komma hem.


En ovanligt tom tunnelbaderulltrappa

Love this pic.
Christmasmarket i Hyde Park


En och annan Starbuckskaffe blev det....
Sunday Roast i Hill Hurns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0