I EXPLOOOODE!

Haha jag orkar inte med mig själv och mina tankar ibland. Mitt huvud exploderar! Jag förstår verkligen att det kan vara svårt att förstå sig på mig ibland... Jag förstår ju inte ens på mig själv!! Så mycket tankar och idéer och saker som jag ska göra hit och dit. Sortera, sortera, sortera. Det är inte enkelt att veta vad man vill. Ena stunden vill jag jobba och tjäna pengar så att jag kan resa och ha roligt, andra stunden är jag rationell och tänker "jag borde plugga något och bli framgångsrik". Men stora frågan är VAD VILL JAG? Måste man verkligen veta det?
Jag har alltid sagt "det löser sig" eller "det var inte meningen" när saker och ting inte riktigt går som planerat och jag måste faktiskt säga att jag har rätt i det! Vem kan egentligen planera sin framtid? Man vet ju aldrig vad som kommer att hända. Vem hade trott att jag skulle sitta här i lilla Helsingborg t ex? Not me. Men det är det som jag älskar med livet. Man måste faktiskt våga följa med och LEVA.



Denna söta tavla hänger på min vägg och påminner mig ofta om något jag kan glömma på vägen...

Ikväll ska jag på middag med EH-tjejerna. Alltid lika trevligt! ♥
Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0