Ibland är livet lätt

Ibland är det svårt och orättvist...
För mig har det varit ganska lätt att leva den senaste tiden. För en vecka sedan kom min kära barndomskompis Millan hit och hälsade på. Det blir inte ofta vi ses nu när jag inte bor i Göteborg längre, men ibland är bättre än aldrig. Vi hade två mysiga dagar. Drack te och åt pepparkakor, var på second hand och fyndade, spelade Bingo, åt låååång frukost, var på Väla och åt köttbullar på IKEA, låg döda i min bäddsoffa, åt tacos och var på bio. Det är så härligt att träffa en person som man vet känner mig utan och innan. Vi tänker i princip likadant. Helan och halvan. T2:an. Det är vi det. ♥
Temys



Second Hand shopping


T2:an

Helgen swooooshade förbi i väldig fart. Jag jobbade hela helgen. Lördagen hade jag missat att vi stängde 18.00 så jag blev positivt överraskad när jag kom till jobbet. Finally some time for my baby! Vi åkte till Sofiero där de under helgen har varit "Ljusstämning". De hade lyst upp hela parken med marcshaller(stavas?!) och träden var upplysta.
Jättefint var det men som Simon sa "En dyr promenad, men en fin promenad". :)
Min finaste ♥
Myspys

Jag tänkte att jag skulle skriva lite till men jag varken orkar eller tror att ni orkar läsa mer så jag stoppar här.. haha!
En grej bara för er som är intresserade.... JAG KOMMER TILL GÖTEBORG I HELGEN! :D
Ha en bra dag allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0