När det finns tid över..

Gillar jag att blogga lite ibland.. Vilket betyder att det inte blir så himla ofta. Men ca en gång i veckan eftersom jag brukar vara ledig onsdag eller torsdag. :) Så ja. Idag har jag tid att skriva lite grann!

I helgen var jag ledig. Jag passade på att ringa en sponsor (pappa) för att åka hem till Göteborg en sväng. Alltid lika trevligt! Hade en riktigt mysig helg med lite av det bästa; lunch på stan med saknade vänner, middag och charader med familjen, en myyyysig brunch på söndagen och bio som ett bra avslut. I miss you all ♥
My teacher and the Headmaster from Loxdale, Brighton! Tiden bara springer iväg.. 3 år sedan jag var där!!

Lunch med vännerna! ♥


Kärlek hemma på Gullringsvägen 21. Hela familjen samlad :)
Brunchbjudning á la Hagbergs
Cornelis Vreesvijk på bio - en bra och uppskattad Farsdags present!



Har haft en riktig mysdag idag. Började med en promenad exakt kl 7.00. Iskallt var det och jag halkade till och med mitt i vägbanan när jag skulle gå över vägen ( Jag vet, typiskt mig.. men jag kan inte hjälpa att jag är lite klantig) Sen åkte jag ut till jobbet för att få lite massage. Helt perfekt jobbförmån. Grym massör som verkligen gör mig medveten och stark!

Bra start på dagen detta!
Jag ringde Charlotte och bjöd henne på lunch hos mig för att få en anledning till att verkligen städa. När jag kom in i lägenheten insåg jag snabbt att något var fel.... Det luktade som om ett lik gömde sig i garderoben... Jo visst! Frysen hade varit helt öppen! Inte första ggn det händer. Men denna gång hade allt hunnit tinas/möglat och runnit ut över hela golvet.... STÄDNING it is!! Jag freakstädade i en timme och torkade och sprayade och moppade och dammsög tills jag var helt svettig. Lagom tills Charlotte ringde på dörren :). Tur att man är en flexibel problemlösare... haha! :) Aldrig roligt med sånna överraskningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0