Utsliten en Söndag

Jag känner mig faktiskt ganska sliten idag. Det har varit mycket den senaste tiden. Har jobbat 9 dagar i rad och har knappt hunnit med någonting annat. Men idag är jag ledig. Så välbehövt!
Har sovit sedan kl 23 igår kväll och vaknade för en halvtimme sedan. Helt underbart att ligga kvar i sängen och titta på tv och inte göra någonting. Idag är det 1:a advent och skyltsöndag i Helsingborg. Jag har alltid jobbat tidigare år på skyltsöndagen så idag ska jag äntligen få gå runt i kylan och få lite mysig julstämning. Snart ska jag klä på mig och gå en promenad och köpa lite fukost.. Inte okej när kylskåpet eeeeekar.
Ha en HÄRLIG söndag allihopa!

Ikväll ska vi baka pepparkakshus. Här är förra årets julklappar och pepparkakshus. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0