IKEA it is!

Det har varit en lång dag. En dag i IKEA-anda från början till slut.
Gled in på frukostklubben kl 6.45 i morse för att lyssna på vår käre koncernchef Mikael Olsson. Det var en mycket bra och inspirerade start på dagen. Inte minst eftersom jag senare skulle ha mitt första utvecklingssamtal.
Just utveckling är något som jag tycker att IKEA också står för. Utveckling och att "det alltid går att förbättra". Det är också min motivation till allting jag gör. Jag gillar förändring och förbättring. Många kloka ord blev sagda under mitt utvecklingssamtal. Mycket som har fått mig att tänka till lite extra. Nu är det dax att faktiskt börja fundera på riktigt... VAD ÄR DET JAG VILL!?
Med det säger jag godnatt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0