It's a rainy day.

Vem bryr sig om lite regn egentligen? Jag tycker att det kan vara ganska skönt med lite regn ibland. Det rensar luften på något sätt. Det är kul att se att det är en del som följer min blogg. Fortsätt med det! Kommentera gärna!
Det slog mig i lördags att det är två år sedan Jag och Henke åkte till Australien. Här sitter man i ett regnande Sverige. Jag längtar tillbaka. Friheten! Det var helt underbart. Hittade en helt fantastiskt snygg bild med en lite brunare, lite smalare och lite snyggare Alice. Shit, I love'd those days!


Hot,hot,hot!



Idag är jag ledig. Trots det var jag uppe med tuppen klockan 6 och tvättade. Jag hade bestämt i mitt huvud att jag skulle gå en morgonpromenad medan tvätten var igång. Det tog emot att gå ut i regnet. Men jag älskar det! Jag tog på mig min regnjacka och traskade rakt ut. Kände plötsligt en stark saknad av Simon. Det var fyra dagar sedan jag såg honom sist. Jag gick hem till honom och klampade in helt dyngsur i hans lägenhet. Bara för att säga hej. :)Typiskt mig.
Nu har snart hela dagen gått och jag har inte gjort särskillt mycket alls. Har faktiskt sökt lite fristående kurser på distans som jag tänkte jag kan sysselsätta mig med till våren. Om jag hinner.



Nu ska jag ta tag i mig själv och bege mig ut i regnet igen. Kanske sola lite?
Trevlig torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0