Kanelbullensdag

Ett skämt? Ett PR-trick? Eller bara en väldigt bra anledning till att få trycka i sig varma goda kanelbullar!? Jag tror på det sista. Vi måste ju numera ha ursäkter för allt onyttigt vi trycker i oss. "Jag har ju faktiskt varit så duktig idag" "Jag är värd en bit choklad" "Det är ju faktiskt fredag". Idag kan vi säga "Det är ju faktiskt Kanelbullensdag så idag FÅR jag äta en kanelbulle." Jag gillar inte ursäkter men tyvärr.. That's the way it is!

Se priset... Kaffe och Kanelbulle = 5 kr!!
(Jag vet inte vad som hände med texten här ovan.......)
Välkomna till IKEA Helsingborg idag och njut av nygräddade kanelbullar. Jag står för gräddningen! ;) See you there!
Annars får ni ha en skön måndag och en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0