Så var helgen redan slut!

Tiden går så fort när man har roligt! Vi har haft en alldeles fantastisk helg i Stockholm jag och ♥. Tanken var från början att vi skulle hälsa på Michaela och Pierre men tyvärr skulle inte dom vara i Stockholm just denna helgen så vi åkte helt utan planer, bara vi två. Simon hade bokat hotell vilket faktiskt var över min förväntan ett jättefint hotell alldeles intill Globen. Vi har strosat runt på stan, spenderat massor med pengar, badat bubbelpool, ätit MC Donalds' i sängen, druckit Hot Shots och åkt massor med tunnelbana. Bara vi två. Det behövde vi. Lite tid bara för varandra. Han gör mig verkligen lycklig!
Nu är vi hemma igen och livet återgår till det vanliga. Nästan iallafall. På Onsdag kommer Millan! Gud vad jag längtar! :)

Jag ääääälskar att flyga. :)



Härligt att bubbla lite



efter allt bubblande var vi alltför sega för att orka göra oss fina och gå ut och äta.. Tur att jag har en så söt pojkvän som klär på sig och springer ut i kylan :)



Jag? Naaaeee jag är väl inte konstig......



Vi fyllde varandra ganska bra baby!



JAG ÄLSKAR DIG ♥



Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Ja precis, man får verkligen tillbaka exakt samma känslor som man hade när man skrev vissa dagboksinlägg! :)

Vilken härlig helg ni verkar ha haft, bubbelbadet ser ljuvligt ut!

2010-11-09 @ 14:11:30
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0