Stockholm, London... et Paris?

Nu var det bannemej längesedan jag skrev här! OOOOOOPS... Means I have a life! Haha! Nä men allvarligt talat så har jag haft fullt upp hela min vakna tid den senaste tiden vilket är ganska så skönt nu när hösten (vintern?) har kommit till Sverige. Tur att jag har sådana underbara planer framöver som jag kan längta till.
  1. Stockholm nästa helg med mitt ♥ Kommer bli en helg full med mys och inga planer vilket bara kan bli hur bra som helst. We need some time together.
  2. Min bästaste bästa Millan kommer hit och hälsar på 3 och 4 november. Mysigt att bara laga lite god mat, strosa på stan, prata i timmar och sova i min bäddsoffa. Beautiful!
  3. LONDOOOON 9-13 december med ett gott gäng tjejer! Party, shopping och kanske lite Brighton också. Long time no see. What more to say?
  4. Sen kommer JULEN. Jul, jul, jag ♥ JUL. Det blir dessutom storslaget julfirande iår med både familjen Hagberg och familjen Johansson, men också familjen Müller. Merry Christmas!
Nu känns det plötsligt så mycket lättare att ta på sig alla dessa kläder för att kunna gå ut i vårt underbart kalla regninga, snöinga men ack så vackra Helsingborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0