Thank God it's Monday!

Helgen var helt sjukt slitig. Jobbade fredag till stängning, sen upp och jobba öppning i disken 7.30-15, direkt hem och snida om för att ta tåget till Malmö hem till Hilda och Göran. Sedan en sväng på stan i Helsingborg och röra på rumpan lite. Upp och jobba 12-20.45 och sen direkt hem i slafen. Tur var att mitt lilla hjärta hade gjort pannkakor igår när jag kom hem. It made my day! :D
Det har verkligen varit en lååång dag idag också. Har blivit många långa dagar den senaste tiden. Men jag klagar inte för det! :) Idag var faktiskt en lite speciell dag. Det har varit invigning av Inter IKEA Systems nya lokaler och jag var där för att dela ut korv och bjuda på köttbullar till glada familjer och andra gäster. Det låter lättare sagt än vad det är gjort faktiskt...
För några veckor sedan frågade min chef mig ifall jag skulle vara intresserad av att ta ansvar för detta lilla projekt. Självklart var jag det! Men det krävdes lite planering för att allt skulle fungera. Hur mycket skulle behövas? Korvar? Bröd? Dricka? Men också annat som man minst tänker på så som servetter, kokplattor eller eluttag.. Jag förstår verkligen projektledare som vill få allt att gå ihop. Det lätta är själva planeringen men det svåra är att få allting att klaffa! Jag tycket att jag lyckades bra iallafall, trots att det blev lite korvar över. Men bättre med för mycket än för lite brukar man väl säga?
NU är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter...
NATTI NATTI! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker ni gjorde ett utmärkt jobb, verkade som att alla var nöjda =)

2010-10-31 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0