En dag som kommer att gå till HISTORIEN!


Trampade på min cykel 06.30 till IKEA för att hinna vara med på frukosten som serverades klockan 7. Idag har varit en speciell dag. Dagen med stort D och som har varit väldigt efterlängtad. Jo, idag öppnades dörrarna in till det nya IKEA-varuhuset i Helsingborg och självklart vill man vara med heeeeela dagen.

Kl 9.30 stod jag omklädd och redo att klappa in de första kunderna som klev in genom dörrarna (jag gjorde detta på min fritid.. jag vet!?). Det var himla häftigt att få vara med där faktiskt. En sån känsla det måste vara att bli mött av minst 300 anställda som står och jublar och klappar händer. Nästan på gränsen till lite sjukt faktiskt?

Efter nästan en timme, och två avdomnade händer senare var det dax att få ta del av denna känslan. Jag shoppade loss helt enkel. Det slog mig igen hur billigt och bra IKEA är! Jag tyckte att jag stoppade ner grej efter grej i kassen ända tills jag axeln höll på att gå av. Men ändå blev det BARA 358 kr. Prisvärt?!.... JA!

Efter varvet i huset kände jag att jag behövde lite IKEA-paus så en kaffe i solen en timme gjorde gott innan det var dax för mig att ställa mig i kassan i vår nya Swedish Food Market. Och ja.. Man kan ju inte påstå att vi inte hade något att göra iallafall... TJO vad tiden gick snabbt! Vips så var klockan 20.30! Nu ligger jag här i soffan hemma hos Simon med benen i vädret. Lite smått stolt över att jag faktiskt fick vara med och öppna ett helt nytt IKEA varuhus. Och inte bara stolt över det, utan också för mig själv. Jag är ju trots allt "grym på jobbet". ;)

http://hd.se/skane/2010/09/01/flygande-start-for-nya-ikea/

Med det avslutar jag nu och går och lägger mig. My energy is finito. Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Sofi

Ja IKEA är bäst :) Både att shoppa och att jobba på ;)

2010-09-20 @ 11:10:11
URL: http://sofiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0