Hem ljuva hem!


Det känns skönt att komma hem, hem till mig. Sedan i Söndags då jag gick hem till Simon för att söndagsmysa så har jag inte varit hemma. Måndag morgon var det hårdträning som gällde för att sedan jobba ända tills det blev så mörkt att jag inte vågade cykla hem helt ensam (eller orkade?.. Sak samma!). Jag tog iaf. bussen hem till Simon. Känns faktiskt lite konstigt att åka hem fast inte hem. Hem till Simon var ju trots allt hem för inte så längesedan... Men det jag skulle komma till var att hem nu verkligen känns som att komma Hem. Jag trivs. Jag blir lugn och känner mig glad av att öppna dörren till min lilla etta där min mysiga soffa bara står och väntar. Tända några ljus och dricka lite thé. Mysigt!

Idag har varit en lååååååång dag. 9-19 har jag stått i kassan och sålt korv, korv, korv och lite till korv och glass, glass, glass och lite pizza här å där till hungriga gäster så nu är det snart dags att krypa ner under mitt duntäcke och läsa min nya bok och sova som en prinsessa. Det är vad man gör hemma när man inte äger en tv..... Bra eller dåligt? I don't know yet. Hösten och vintern kan bli svår! ;)

Sov gott my friends! ♥



Två mysiga bilder som inspirerar mig just nu. Don't you like the first one Sanda? ;)



Ääääälskar när träden ser ut såhär. Så vackert!



Kommentarer
Postat av: Sanda

oh i DO! Så där, precis så där ska jag ha det på min framtida altan ;D

2010-09-08 @ 10:44:22
URL: http://catchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0