Kort uppdatering!


Eftersom jag börjat blogga igen så tänkte jag att jag måste ju kanske uppdatera ibland så ni som läser har något att läsa... haha!

Det regnar ute. Men vad gör det? Jag har precis tvättat klart min tvätt som jag inte kunde tvätta i Söndags eftersom jag missuppfattat mig själv och inte bokat Söndag utan idag, Tisdag. Men nu är det gjort! Skönt att ha rena strumpor, lakan och trosor igen! (Fick faktiskt sätta på mig Simons kalsonger igår.. då har det gått förlångt....! haha) Jag har faktiskt varit duktig och städat lite och har just nu ett brödbak i ugnen. Mumma!

På fredag kommer jag hem till Göteborg för en lite helgvisit. På tiden. Längesedan nu! Ska bli världigt mysigt faktiskt. Mamma har bokat en extra biljett till mig till "Dyngkåt och hur helig som helst!" med Mia Skäringer på stadsteatern. KUL! Jag (och Simon) läste boken på Kreta i våras och det var nästan som att läsa mina egna skrivna rader. Hennes liv är väldigt hej och hå och upp och ner. - Likt mitt många gånger. :)

Nu ska jag klä på mig och göra mig redo för ett besök på Campus KICK OFF 2010. Sen är det jobb 13-20.45. Så har ni vägarna förbi; Kom och ät korv! :)

Ha en bra dag för det ska jag ha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0