Lååång dag - men inte bara en vanlig dag!

För det är ju Simons födelsedag!! Hurra, hurra, hurra! Grattis (igen) min älskade andra hälft. :)
Började dagen med lite trevligt mingel på Frukostklubben som Marknadsföreningen i Helsingborg (www.mih.m.se) anordnar på fredagar kl 6.45-8.30. Det är en blandning av nätverkande, intressanta föreläsare och underhållning. Verkligen att rekommendera. Nu var det väldigt längesedan jag var där så jag kände att det var dax. Jag sprang på mig mentor, Lasse! Glad jag blev! Längesedan vi sågs också faktiskt.
Efter frukostklubben var slut fick vi chansen att få gå in och titta på en utställning av Helsingborgs stads konstsamling som tidigare har varit magasinerade http://hd.se/noje/2010/09/22/stor-utstallning-ger-lite-at-alla/. Sevärt verkligen!
Sedan var det dax att cykla hem till mitt lilla hjärta, göra en pannkakstårta och sjunga lite "ja må han leva". Sedan traskade han vidare för att luncha med sin kära mor och jag fick cykla till jobbet.
Nu sitter jag här i min underbara soffa och tittar på utbildningar. Distansutbildning kan det vara nåt? Hallenadå, vad ska det bli av mig egentligen? :)
Sova ska jag göra nu iallafall... Det blir en lååång dag imorgon med. Natti natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0