Lediga dagar


Det är så himla skönt att ibland bara vara ledig och inte behöva göra något speciellt, inte passa några tider och bara få ligga i sängen ända tills samvetet säger "stopp ut och rör på dig kvinna!" Idag har varit en sån dag. Jag vaknade i morse med min älskling vid min sida. Han kom instampandes runt 4 tiden inatt och skulle gå till skolan kl 9. Härligt att bara få vakna brevid honom iallafall. :) Jag låg kvar i sängen, gick runt och mysslade och gick sedan iväg på en mysig lunch med the girls who made my world i våras när saker och ting inte riktigt gick som på räls, Julia & Maria (Vi saknade dig Elin).

Igår var en väldigt skön dag den med. Jag startade dagen med en låååång promenad för att sedan ladda upp för ridning. Jag fick nämligen följa med min jobbkompis och rida hennes häst. Herregud vilken skillnad på ridning! Jag är verkligen nybörjare i jämförelse! Hon satt som en gudinna i sadeln medan jag mest skumpade runt och kämpade för att hålla mig kvar. Jag som själv har tyckt att jag var så himla duktig! (ovanligt...) Roligt var det iallafall. Hoppas på fler gånger :).

Direkt efter ridningen var det dax att hämta lilla Ellen på dagis för första gången. Så härligt att se hur en så liten människa bara lyser upp när hon får syn på en. Konstig känsla att gå runt med någon annans barn faktiskt. Det drar självklart tankarna till hur det kommer bli att ha sina egna.. Men DET får dröja ett tag till. Jag får nöja mig med att öva så länge.

Kvällen spenderades på Café Viva med lite kaffe, vin, nachos och trevligt sällskap! Underskatta aldrig dina vänner, någonsin. ♥

Ikväll blir det pizzabak och syjunta här hemma i min lilla lya. Mysigt värre!

Tjing! ♥



Jag och söta Olivia på café Viva. Helt naturligt snygga!
 (bild tagen från www.catchme.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: af

Om det är ok så skulle jag vilja veta varför du o Simon flytta isär? Vad hände? Kram på dig

2010-09-10 @ 23:53:03
Postat av: Sanda

Ni är SJUKT snygga ;) och tack för ikväll, sjukt mysigt :)

2010-09-11 @ 02:06:40
URL: http://catchme.blogg.se/
Postat av: Caroline

Älskling gud så jag saknar dig! Kan du inte komma hit en snabbis och mysa och tjöta lite med mig?

2010-09-11 @ 02:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0