Much to do. No time.


Fan asså ibland hänger jag inte riktigt med i min egen planering. Men på något vänster lyckas jag (nästan) alltid hinna med allt i slutändan. I morgon åker jag till Göteborg. Innan dess hade jag tänkt att jag skulle hinna träna, städa, packa, jobba och kanske till och med pussa lite på Simon. Jag vaknade kl 6 när Simons klocka ringde. Det ösregnade ute. Hela min plan gick i kras. Jag hade tänkt träna först sen gå hem till mig och städa och sedan cykla till jobbet. Flexibilitet är ordet. Jag låg kvar till halv 8 i sängen, gick raka vägen hem till mig för att inse att lägenheten var ett bombnedslag. Nu två timmar senare är det fint igen och det har slutat regna det är dax att bege sig till gymmet illa kvickt!

Igår var en mysig dag. Ledig. Hann med mycket då med faktiskt. Gick en stormig promenad med Charlotte och hennes lilla söta Olivia för att avsluta med en mysig fika. Kvällen spenderades tillsammans med ♥ och goa Sanna & Rikard, lite god mat på haket och häng på Moghwai(!?). Mer sånt i vardagen!!

Nu har jag plötsligt lite bråttom...!

Ha en bra helg allesammans. Det ska jag ha iallafall!



Förresten! Fick min lampa att lysa igår. Alldeles på egen hand! (bytte kontakt) Lite stolt faktiskt ;) Fin va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0