No more Campus Helsingborg.


Ja vad ska jag säga...? Det var nog inte meningen är min ständiga förklaring på allt som inte riktigt går som jag tänkt mig från början. Jag hoppade av Service Management programmet i våras eftersom jag tappade motivationen helt. Jag ville byta inriktning och läsa Retail istället men det var lättare sagt än gjort tydligen... Det gick av principskäl inte att byta två veckor in på kursen. Inte heller läsa in kursen på något sätt.. allt var helt enkelt OMÖJLIGT. Efter många om och men, sömnlösa nätter och mycket ångest bestämde jag mig för att hoppa av. Men inte helt utan jag sökte om till höstens intagning. Nu är det höst. Jag har varit reserv men tänkt att detgör inte så mycket eftersom jag "bara" ska läsa en kurs till våren. Igen, lättare sagt än gjort... Var på Campus igår för att prata med syon om hur det gick med intagningen. Fick svaret: "Tyvärr vi tog in de sista reserverna för en vecka sedan. Vi har dessutom ändrat på Service Management kursen vilket innebär att du måste läsa om vissa delar av den för att kunna läsa vidare... BLA BLA BLA... Så du får söka till nästa år om du vill komma in." Jag säger bara.... TACK OCH HEJ! Varför ska det vara så svårt att kommunicera och ge rätt information!? Det är konstigt tycker jag.... Men som sagt. Det var nog inte meningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0