Söndagsmys

Lördagsmys igår helt ensam med nybakt bröd och en mysig film. Skönt. Bakade ett bröd som jag köpt på Lidl. Halvfabrikat men JÄTTEGOTT! Verkligen ett tips. Tyskt lantbröd med surdeg 2 limpor för 3.90 kr. Endast tillsätta vatten. :)

Idag har jag jobbat en liten stund och strosat runt på Väla. Cyklade extra lååångsamt hem och njöt verkligen av det fina vädret. Jag älskar faktiskt denna tiden på året. När sommar närmar sig höst. Solen lyser på ett speciellt sätt och det börjar bli lite kallare. Lovely!

Ikväll ska jag hem till <3. Vi har en date kl 18.00. Mysigt faktiskt! Har inte sett honom sedan i torsdags. Börjar bli dags nu! Det har gått två dagar för länge.. :) Så... ikväll blir det Söndagsmys.

Ha en trevlig Söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0