När tiden är inne.

Det finns en tid för olika saker och den senaste tiden har inte funnits för bloggen. Det har inte kännts särskillt lockande att blogga helt enkelt. Men nu. Jag blev sugen! Klickade runt lite grann på nätet och hamnade på lite olika intressanta bloggar. Ingenkännandet var hög. Herregud vad många tjejer det finns där ute som har en liten hemlig romantisk dröm om att få fixa hemma och att få baka. Jag älskar nämligen just det. Inredning är ett stort intresse vilket speglar nästan hela min vardag, både på jobbet och hemma. :) Det nästan kryper i fingarna på mig och det finns hela tiden något nytt att förbättra eller ändra på. Stackars Simon får stå ut med mycket han! Men han blir iallafall glad när mitt baksug slår till och det blir nybakade kanelbullar med ett glas mjölk en söndagskväll. Så illa är det inte riktigt. Han är också väldigt intresserad av inredning faktiskt. Men vi har ganska skilda åsikter viket ibland kan bli lite jobbigt. Jag tycker om när det är harmoni i rummet. Feng Shui som Simon säger är bara massa tjafs. Tur är väl ändå att jag ofta får som jag vill i slutändan.

Mina kära loppisfynd - två pinnstolar som påminner mig om barndomen. ♥


Målarskjortan är på!


Work in progress. Min man blev hungrig och lagade hellre mat än målade. Lovely!


Klaffbord fyndat på IKEA och ommålat + mina fina pinnstolar = Resultatet!

 

Nu är det bara lite hyllor och tavlor som ska upp också så är detta projektet i hamn. Vi har oturligt nog lyckats slarva bort vår borrmaskinsladdare... Får kanske muta min man med fler kanelbullar?

En liten till mig och en stor till mitt hjärta :)


Nu ska jag iväg och jobba lite. Ses i entrén på IKEA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0