Bulle i ugnen

Eller snart i magen.. bokstavligt talat! Inget annat om ni tror det (mamma du behöver alltså inte vara orolig!)
Idag har jag haft en sån där mysig söndag som man kan längta efter ibland mitt i allt stök och stress. Vi låg kvar i sängen till klockan var 11 åt lite prinsesstårta som förätt till frukosten och sen har vi bara myst. Behöver ta igen sig lite efter all flytt och allt nytt och alla människor som hälsat på och allt ROLIGT vi faktiskt haft. Skönt att "baaara vaara lite".
Jag har bakat bullar http://xn--emmaskk-f1a.se/2009/10/leilas-kanelknyten/. Har inte smakat än men det är myyyycket smör i så det kan ju inte bli fel! Har precis vart och tränat så jag "förtjänar" till och med en! :)

Hittade dessa söta matlagningsörterna på NETTO för 39 kr/ 3 st. Now I just have to be patient and wait.......

Som jag skrev tidigare idag så är jag tillbaka på "ruta ett" igen med mina planer. Detta innebär såklart att det smids massor av nya planer, bra och dåliga. Perfekt en söndag som denna. Jag tänker mig kanske en karriär inom konstvärlen? Måla tavlor kan väl inte vara så svårt? Eller varför inte bli sjukgymnast? Eller jag kanske ska starta något eget?... Tankarna är alldeles för många så jag slutar helt enkelt. Brukar bli bäst då.


Ha ett trevligt slut på denna veckan och en bra start på den nya! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0